Zen and the Art of Mole Making
S4, E6: During her chemo treatment, Kitty is thrilled when a surprise visitor comes to town; Sarah realizes that she must tell her kids about Luc; Holly finds a way to keep her financial future from unraveling; Kevin and Scotty agree on a possible surrogate.