Ř3, D7: Josh přijíždí do Overland Park a sděluje Coltonovi smutnou zprávu. Sarah se pohádá s Raquel a ohrozí seder v rámci Hineni. Návštěva Bryny odhalí velké problémy ve vztahu Maury a Vicki.