S1, E1: Donald Duck reluctantly takes his nephews Huey, Dewey and Louie to the home of their reclusive great-uncle Scrooge McDuck; enthralled by the wonder of McDuck Manor, the triplets and their newfound friend Webby learn of long-kept family secrets.