S5, E11: Though his affair with Valentina is heating up, Tony can't seem to get an old flame out of his mind. After digesting an unsavory bit of news, Tony B. takes out his agita in an all-too-familiar way. Treating himself to a night's repose in the city, Tony ends up in another somnolent funhouse.