S5, E1: Nucky reminisces about catching the Commodore's eye; Nucky joins Sally Wheet in Cuba; Margaret finds herself in the hot seat; Chalky tries to extricate himself from a difficult situation; Lucky Luciano sets a bold plan in motion.