Star Wars: Klonové války Zmizelí: Část 1
Ř6, D8: Mírumilovný svět Bardotta a jeho mystické způsoby jsou ohroženy dávným proroctvím a jeho nejvyšší duchovní vůdci zmizeli. Bardottská královna Julia si zavolá na pomoc svého nejdůvěryhodnějšího přítele v Senátu, Jar Jara Binkse. S vědomím důležitosti duchovní rovnováhy Bardotty Rada Jediů vyšle Mace Windua, aby doprovodil Binkse a situaci vyšetřil.