Zmrzlí: Podchlazení z mokra
Ř9, D3: Jake a Waz čelí mrazivé vodě, aby postavili přehradu. Gabby riskuje, což může vést k podchlazení. Jermaine a Sarah se přou kvůli strategii přežití.