Druhá míza Znovuzrození
Ř1, D5: Doktorka Regina je ve velkém stresu, takže nevědomky upadá do hluboké deprese. Přestože ji její pacienti „stárnoucí hipsteři“ vyhledávají, odmítá jim poskytnout terapii.