S1, E15: When Nick is hurt playing a game of touch football and Jess discovers he doesn’t have insurance, she brings him to her doctor friend – an OB-GYN. The gang rallies together and Nick evaluates his life when his seemingly innocuous back injury may prove to be more serious than thought.