Ř6, D18: Filmový kritik Jay Sherman přijíždí do Springfieldu na místní filmový festival. Mezi přihlášenými snímky je umělecký počin Barneyho, nadprodukční propaganda pana Burnse a Homerův oblíbený snímek Moleman, který dostane fotbalovým míčem do rozkroku.