Bratři a sestry Ztráty a nálezy
Ř3, D15: Rebecca tráví čas se svým otcem v New Yorku. Nora věří, že nastal správný čas kontaktovat Ryana Laffertyho a Tommyho plán, jak vystrnadit Holly z Ojai, naráží na významnou překážku.