Till Brönner – A Night in Berlin
Jazz that gets under your skin - captured for eternity: This is the result of an almost private gig by jazz trumpeter and singer Till Brönner with top-class musician friends such as Bruno Müller (guitar), Roberto Di Gioia (piano, keyboards), Christian van Kaphengst (bass), Roland Peil (percussion), David Haynes (drums), Samon Kawamura (turntables), Kim Sanders and Lan Nonneman (vocals), Dana Anka and Rebecca Thürmer (violin), Daniela Crisan (viola) and Phoebe Scott (cello). The concert recording offers the audience musical enjoyment at the highest level. The viewer takes part in an authentic, highly emotional event and experiences the exceptional jazz musician Till Brönner up close, feeling the excitement and enthusiasm that make his music so unique.