James Corden předá pro tento mezinárodní sváteční výlet klíčky Zanu Loweovi. V zimní říši popových div slaví Zane s Dua Lipou v Japonsku, s Chappell Roan v jejím rodném městě v Missouri a s Lady Gagou v Los Angeles.