Adios Amigos
Twenty-something Lars and Philip can’t keep their eyes off of the girls in the pool. Their friend Joost is blind, so he has to rely on their commentary. Not that Lars and Philip have any chance with the girls; Philip is paralysed due to a muscle disease and Lars is in a wheelchair as the result of a brain tumour. So they decide to take a trip to a place where all girls are easy: Salou! The three friends rustle up carer Lub, who has a bus and can drive them there. But once they’re out of their familiar environment, they are confronted with their dependence on others. And all their deepest fears come to the surface, despite the boys trying to overcompensate with vulgar humour. And with every kilometer that passes, their journey become less about sex and more about friendship.