Agent Cody Banks
High school student Cody Banks wants nothing more than what every other teen wants: to survive the banality of adolescence and become an adult. However, Banks is no ordinary teen; he's a CIA agent. When he's not doing his homework, Banks is on the case, spying on fellow student Natalie Connors to get close to her father, a scientist who has invented killer nanobots designed to bring down the country.