American Gigolo
Julian, a Beverly Hills escort, commands high prices for his services, living a lavish and emotionally unattached lifestyle under the management of Anne. While secretly working for pimp Leon, Julian is assigned to service Mr. Rheiman and his wife Judy, but leaves when their violent requests make him nervous. When Mrs. Rheiman is found dead and no one is willing to testify on his behalf, Julian finds himself the primary suspect.