An Endless Wedding
At her sister's wedding in a remote Moroccan hotel, Louna meets Paul. Bored, she allows herself to be seduced by this curious guest. But as they are about to conclude their evening in the middle of the desert, Paul is attacked by a mysterious assailant and escapes to a cave, closely followed by Louna. When she wakes up, she discovers she's trapped in a time loop with Paul, condemned to live that day over and over again.