The Adventures of André & Wally B.
There's nothing like a restful nap in a pleasant wooded valley. But when Andre awakens and is greeted by a pesky yellow and black striped insect with a nasty stinger, he ends up taking a quick - and painful - hike. Andre thinks he's a clever guy, able to outsmart and outrun a bee. But like all stinging insects, Wally B. knows better and can chase down any target in a matter of seconds.