Narodila se na venkovských pláních. Vyrostla v betonové džungli. Maya Lopezová se nikdy o to, aby byla špatná, neprosila. Jenže neměla na výběr. Nahlédněte s námi do zákulisí přelomového seriálu „Echo“ prostřednictvím filmu z cyklu „Assembled“. Zjistěte, jak se členové štábu a herci a herečky naučili americký znakový jazyk, aby při natáčení vytvořili inkluzivnější a přístupnější prostředí. Staňte se svědky bezprecedentních kroků filmařů, kteří se pokusili pravdivě a bez příkras zobrazit kulturu původních obyvatel Ameriky. Seznamte se s schopným a energickým hercem Vincentem D'Onofriem, který znovu oživil obřího superzločince Kingpina. Vrcholem filmu o seriálu i samotného seriálu je spolupráce Marvel Studios s původním národem Čoktů na Čoktském potlachu, který je velkolepou oslavou kultury amerických indiánů.