Baby, the Rain Must Fall
Henry Thomas (Steve McQueen), a singer and guitarist in a rock band, is on parole for a violent crime. Henry's wife, Georgette (Lee Remick), and daughter, Margaret Rose (Kimberly Block), travel to Texas to be with him as he attempts to repair his relationships and put his life back together. Kate Dawson, his overbearing foster mother, doesn't approve of Henry's musical aspirations and uses the terms of his parole to force him to comply with her wishes.