Ballet's Greatest Hits
Presented by Youth America Grand Prix, subject of the award-winning ballet documentary First Position, Ballet’s Greatest Hits presents a one-of-a-kind glimpse of ballet from today and yesterday, and featuresperformances by today's leading stars.