Beetlejuice Beetlejuice
Still haunted by Beetlejuice, Lydia's life gets turned upside down when her daughter discovers a portal to the afterlife. When someone says Beetlejuice's name three times, the mischievous demon returns to unleash his very own brand of mayhem.