Bikini Shark
Mutant sharks are unleashed on unsuspecting victims wearing toxic Bikini-Net swimsuits. What starts as a glamorous beach promotion turns into a blood-soaked nightmare, as engineered predators hunt down anyone caught in the scheme. Now, a small group must fight for survival against the ocean’s deadliest creations—while uncovering the twisted plans of a deranged CEO.