Black Butterfly
Paul (Antonio Banderas), a down-on-his-luck screenwriter picks up a drifter (Rhys Meyers) and offers him a place to stay. However, when the stranger takes Paul hostage and forces him to write, their unhinged relationship brings buried secrets to light.