Boundin'
Boundin' features a freshly shorn lamb and a jackalope -- the mythical horn-adorned rabbit of American western folklore. For the high-stepping lamb, life is an upbeat western waltz until his prairie friends tease him about his freshly sheared look. He gets down in the dumps after losing his lustrous coat. The only one who can see things right is the giant jackalope, who brings sunshine and optimism with him wherever he bounds. Irrepressibly optimistic, the jackalope comes on to the scene to cheer him up and put a dance back into his step.