Buffalo 66
Convict Billy Brown (Vincent Gallo) dreads going home so much upon his release from prison that he tries to get back inside. In desperation, Billy kidnaps Layla (Christina Ricci) from a tap dancing class and pleads with her to impersonate his wife and to accompany him home to visit his parents, Janet (Anjelica Huston) and Jimmy (Ben Gazzara). To Billy's dismay, Layla takes to her role enthusiastically. She breaks through to obsessive Buffalo Bills football fan Janet and the hard-edged Jimmy.