Candyman
For as long as residents can remember, the housing projects of Chicago’s Cabrini Green neighborhood were terrorized by a supernatural killer. Now, visual artist Anthony McCoy (Yahya Abdul-Mateen II) and his girlfriend (Teyonah Parris) have moved into a luxury loft condo in a now gentrified Cabrini. A chance encounter with a Cabrini Green old-timer (Colman Domingo) exposes Anthony to the true story behind Candyman and unleashes a wave of violence that puts him on a collision course with destiny.