Chicuarotes
CHICUAROTES follows Cagalera and Moloteco, two young men from San Gregorio who are trying to get away from the oppressive circumstances they live in. When they hear about a life-changing opening in the electrician’s guild that’s up for sale, they delve deep into the dark criminal underworld of Mexico City in an attempt to buy their freedom.