Clerks
The legendary indie film that launched the career of Kevin Smith and won over both critics and audiences with its raw energy, outrageous comedy and a hip soundtrack. Taking place over one wild day in the life of a pair of overworked counter jockeys, CLERKS features razor-sharp wit and provides a nonstop parade of unpredictable shoppers, including the debut of pop-culture icons Jay and Silent Bob.