Cloudy with a Chance of Meatballs 2
His genius finally recognized by his idol Chester V, inventor Flint Lockwood (Bill Hader) gets to join Chester's company, where he can work full-time on technologies to help mankind. However, Flint soon discovers that his most-famous machine, which turns water into food, is still operating but now creates animal/vegetable hybrids. With the fate of humanity in Flint's hands, he and his friends set out to save the world from tacodiles, shrimpanzees and other deliciously dangerous creatures.