Death Tunnel
To haze a group of cute incoming freshmen, college kid Ritchie (Jason Lasater) pranks the pretty coeds by locking them in an abandoned insane asylum. The girls have to endure five hours in the sanitarium while Ritchie sends his pals to frighten them. The plan goes off the rails when the boys realize they aren't the only ones doing the scaring. Ritchie tries to sort things out, only to get locked in the asylum himself and realize that a supernatural presence is there, looking for blood.