Delicate Sound of Thunder
The Grammy-nominated 1988 concert, restored, re-edited and remixed from the original films and master tapes. Filmed at the Nassau Coliseum (Long Island, NY) and featuring David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright at their incendiary best, this engrossing and uplifting event uses an innovative mix of lighting and staging, balancing the then-new material and classic Pink Floyd songs.