Diamond in the Rough
New college grad Ariana Alvarez (Samantha Boscarino) is given a chance to turn her life around when she joins a stuffy country club...complete with a hopelessly hot caddy (Griffin Johnson). Drawing on her spunk, irreverence, and copious amounts of street-honed charm, Ariana battles prejudice, antiquated rules, and worst of all—mean girls—in order to shine through as a diamond in the rough.