Did You Hear About the Morgans?
New Yorkers Paul (Hugh Grant) and Meryl (Sarah Jessica Parker) Morgan seem to have it all -- except that their marriage is crumbling around them. But their romantic woes are small compared to the trouble they find themselves in after witnessing a murder. To protect them from an assassin, federal agents whisk away Paul and Meryl to a small town in Wyoming, where their marriage will crash and burn, or their passion will reignite.