The Full Monty
After losing his job at a steel factory, Gaz (Robert Carlyle) learns that his wife wants to sue him for missed child support payments. Desperate for money, Gaz and his friend Dave (Mark Addy) decide to create their own male strip-tease act. The two friends recruit four more men, including their former foreman (Tom Wilkinson) and a security guard (Steve Huison). The group promises that their show will succeed because they are willing to go "the Full Monty": completely naked.