Ice Age: The Meltdown
Everyone's favorite sub-zero heroes are back for another incredible adventure in the super-cool animated comedy Ice Age: the Meltdown! The action heats up - and so does the temperature - for Manny, Sid, Diego and Scrat. Trying to escape the valley to avoid a flood of trouble, the comical creatures embark on a hilarious journey across the thawing landscape and meet Ellie, a female woolly mammoth who melts Manny's heart. With its dazzling animation, unforgettable characters, Ice Age: The Meltdown is laugh-out-loud fun for the whole family!