Domino
A Copenhagen police officer, Christian (Nikolaj Coster-Waldau), seeks justice for his partner’s murder by ISIS member Ezra. In a world wracked by terror and suspicion, Christian and Alex (Carice Van Houten), a fellow cop and his late partner’s mistress, embark on a mission to hunt Ezra down, but are unwittingly caught in a cat and mouse chase with a duplicitous CIA agent (Guy Pearce) who is using Imran as a pawn to trap other ISIS members. Soon Christian and Alex are racing against the clock – not only seeking revenge, but to save their own lives.