Double Jeopardy
Framed for the murder of her husband, Libby Parsons (Ashley Judd) survives the long years in prison with two burning desires sustaining her -- finding her son and solving the mystery that destroyed her once-happy life. Standing between her and her quest, however, is her parole officer, Travis Lehman (Tommy Lee Jones). Libby poses a challenge to the cynical officer, one that forces him to face up to his own failings while pitting him against his superiors and law enforcement colleagues.