Dragon Fury
Ness, a retired soldier, is recruited along with her colleagues to hunt down a beast lurking in the mountains of Wales. Soon, the soldiers learn the beast is that of a dragon, and they will need far more then the guns to protect themselves as they begin to be hunted down one by one by the ultimate predator.