Düğün Dernek
It´s the first celebration day of Ramadan. Fikret, Cetin, and Ismail launch a road trip to the Merkez Mosque in Sivas. Upon their arrival, the Merkez Cami is already full of people and almost bears no room for them. Despite all efforts, the men manage to perform their prayers. During the festivities, the son (Tarik) of Ismail, who works as an engineer abroad, suddenly appears. At breakfast Tarik reveals that the real reason for his arrival is that he needs to marry his girlfriend Nugesha. Because of a work related issue, the couple has to marry as soon as possible. Ismail is worried that such hasty and unprepared actions will not lead to a beautiful wedding...