A House on the Bayou
In an effort to reconnect and mend their relationship, Jessica and John Chambers (Angela Sarafyan, Paul Schneider) seek an idyllic getaway with their daughter Anna (Lia McHugh) to a remote mansion in rural Louisiana. When suspiciously friendly neighbors show up for dinner uninvited, the weekend takes a sinister turn as the fragile family bond is tested and dark secrets come to light.