Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
"Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium" is a concert event featuring legendary, global superstar Elton John LIVE from Los Angeles on November 20th, 2022. In this must-see concert experience, Elton John performs at Dodger Stadium in Los Angeles, where in 1975 he performed two sold-out and career defining concerts that cemented his legend globally. Now, in a full circle and emotional moment, he takes the stage in his final North American show as part of his Farewell Yellow Brick Road Tour, in one of the greatest send-offs in music history. Featuring special guests and performances of unparalleled global hits spanning decades, "Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium" brings the spectacular, historic concert into the homes of viewers around the world.