Escape Plan
Tough and chiseled Ray Breslin (Sylvester Stallone) knows how to infiltrate a prison -- and bust out of one. His latest job leads to a double-cross, leaving him stuck in a high-tech facility with the worst that society has to offer. Luckily for Ray, he meets Emil Rottmayer (Arnold Schwarzenegger), an inmate who secretly helps him hatch a plot to win his freedom. Only sadistic warden Hobbes (Jim Caviezel) stands in the way of the two men successfully making it out alive.