Everything is Beautiful With You
Turecká adaptace americké romantické komedie z roku 1997 Svatba mého nejlepšího přítele se natáčela v krásném exotickém prostředí Istanbulu a Izmiru. Deniz (Burcu Biriciková) a Emre (Mert Firat) jsou přáteli už od dětských let. Dávno se dohodli, že když oba zůstanou až do svých třiceti let svobodní, vezmou se spolu. Emre má čtyři dny před třicítkou, když Deniz oznámí, že si bere nádhernou dvacetiletou Melissu (Hazar Ergucluová). Deniz náhle zjišťuje, že je do Emreho zamilovaná, a rozhodne se svatbě stůj co stůj zabránit. Všechno se ovšem ještě zkomplikuje, když se má zhostit role družičky. Deniz čekají obtížná rozhodnutí, přestože se může spolehnout na pomoc svého přítele a šéfredaktora Buluta (Ilker Aksum).