Exit Wounds
Steven Seagal stars as maverick Detroit police detective Orin Boyd, whose take-no-prisoners approach to domestic terrorism gets him booted downtown to the city's toughest precinct. Multi-Platinum hip hop star DMX stars as the powerful and mysterious crime lord Latrell Walker, whose dicey connections and seemingly unlimited cash make him everyone's target. Together the two men take on a conspiracy that reaches all the way through the ranks to the heart of the precinct.