Porozumění
Dvě bioložky, doktorky Michelle Fournet a Ellen Garland, se pustily do doslova obřího projektu – chtějí rozšifrovat složitou komunikaci velryb. Každá se tedy vydá na jinou zemskou polokouli a pokusí se odhalit kulturu, která je o celou věčnost starší než ta naše.