Fetching Cody
Drug dealer Art (Jay Baruchel) is panic-stricken when his prostitute girlfriend Cody (Sarah Lind) overdoses and falls into a coma. Help comes in the unlikely form of a homeless man's grungy armchair that remarkably is a time machine. To rescue Cody from her ill-fated future, Art uses the chair to go back in time and change the past.