Fired Up!
High-school football stars Shawn Colfax (Nicholas D'Agosto) and Nick Brady (Eric Christian Olsen) are dreading another summer at football camp, then Nick hatches a brilliant scheme: to enroll at cheerleading camp instead. Soon the pair are surrounded by beautiful girls, but the boys may have to revise their playbook when Shawn falls for Carly (Sarah Roemer), the head cheerleader who sees right through the guys' scheme.