Svobodná matka Flora z Dublinu si neví rady se svým vzdorovitým pubertálním synem Maxem. Snaha ochránit ho před problémy ji dovede k otlučené akustické kytaře, odepsanému hudebníkovi z Los Angeles a k harmonii pro její rozbitou rodinu.