Frida
Salma Hayek is triumphant in this biographical movie of an exceptional woman who lived an unforgettable life—Frida Kahlo. A product of humble beginnings, Frida earns fame as a talented artist with a unique vision. From her enduring relationship with her mentor and husband Diego Rivera, to her scandalous affairs, Frida's uncompromising personality would inspire her greatest creations.